Příběhy našich klientů – Romana Němcová, Trinity Bank
ROMANA NĚMCOVÁ, vedoucí podpory poboček


Z pozice Administrativní pracovnice se vypracovala na pozici Vedoucí podpory poboček, v rámci které zajišťuje metodickou a procesní podporu pro 9 poboček Osobního bankovnictví a pro 3 pobočky Privátního bankovnictví. Romana Němcová působí v Trinity Bank, a.s. více než 5 let a po celou dobu svého působení spolupracuje s mediaport solutions, s.r.o.
Jste Vedoucí podpory poboček v Trinity Bank, a.s., jaké jsou Vaše odpovědnosti v rámci Vaší pracovní pozice a jaké oblasti konkrétně zajišťujete?
Na pozici Vedoucí podpory poboček vedu svůj tým a řídím výkon v rámci odboru Podpory poboček. Pracovníci v mém týmu zajišťují poskytnutí maximální metodické a procesní podpory všech poboček úseku Osobního a Privátního bankovnictví. Jedná se zejména o nastavení všech potřebných procesů, tvorbu předpisů včetně bankovního IS, zpracování exekucí, insolvencí a dědických řízení a také řešení konkrétních požadavků, pokud zjistíme, že něco nefunguje na pobočkách tak, jak by mělo.
Trinity Bank je naším klientem již 15. rokem, po jakou dobu s námi napřímo spolupracujete vy osobně a s jakými požadavky se na nás, jako na dodavatele systémů a služeb pro Trinity Bank, a.s. obracíte?
V Trinity bank, a.s. pracuji 5,5 let a po celou dobu mého působení napřímo spolupracuji s mediaport solutions, s.r.o. Obracím se na Mediaport především s požadavky týkající se bankovního systému Tarvos, tj. přístupy pro pracovníky, požadavky na tiskové šablony, novou funkčnost Internetového bankovnictví pro klienty, opravy na účtech klientů apod.
Jaké jsou pro Vás 3 klíčové systémy a služby z portfolia Mediaportu, které pobočkám Trinity Bank, a.s. dodáváme?
Z mého pohledu se jedná o stávající bankovní systém Tarvos, nový bankovní systém, resp. novou digitální banku a každodenní podporu v rámci požadavků souvisejících s oblastí IT.
Jak probíhá naše spolupráce a jak ji hodnotíte?
V současné době probíhají se zástupci Mediaport pravidelné týdenní schůzky, na kterých si nastavujeme priority, které je nutné řešit. Na začátku bylo nutné spolupráci a naše očekávání nastavit tak, aby požadavky vůči klientům byly řešeny promptně a s největší kvalitou.
Jste zapojena do přípravy nové digitální banky? Jakým způsobem?
Ano jsem zapojena do nové digitální banky, a to ve formě testování nových pracovních postupů, tj. nový onboarding, internetové bankovnictví, mobilní bankovnictví, CRM a JIRA. Následně můj tým připravuje předpisy na nové postupy.
Těšíte se na spuštění digitální banky?
Na spuštění nové digitální banky se moc těším a věřím, že to klientům a bankéřům přinese nový zážitek, a to jak ve formě nových produktů, tak ve formě nových systémů.
Je něco, co byste nám chtěla vzkázat nebo dodat na závěr?
V Trinity Bank, a.s. usilujeme o poskytování špičkové kvality služeb našim klientům. Proto je pro nás klíčové, aby se Mediaport soustředil nejen na novou digitální banku, ale také na stávající IS, který je nezbytným nástrojem naší každodenní práce. Zároveň je pro nás důležité být včas informováni o plánované údržbě, která může ovlivnit kvalitu klientského servisu.